Roseline van den Heuvel-den Braber

Ik ben Roseline van den Heuvel en woon in Sint-Annaland. Sinds eind oktober 2014 zijn we in Sint Philipsland gestart met kleutergym onder de vlag van gymvereniging W.I.K. Op deze manier kon er toch gegymd worden in Sint Philipsland zonder dat er direct een nieuwe vereniging moest worden opgericht. Ons leidinggroepje bestaat uit Gerrie den Braber, Dirmia Riedijk en ik. We proberen de kleuters van 4 t/m 6 jaar uitdagende lessen te geven, waarbij we uitgaan van verbetering van hun bewegingsontwikkeling.

In mijn vrije tijd vind ik het fijn om te sporten, zo voetbal ik 3x per week, bootcamp ik graag en in bepaalde seizoenen skiën, duiken en hardlopen. Op werkvlak houd ik me ook bezig met sport, zo werk ik samen met (sport)verenigingen, scholen en jongeren om meer mensen aan het bewegen te krijgen.