Marleen Wesdorp

Hoi allemaal ik ben Marleen Wesdorp

Ik heb op het CIOS gezeten en daar heb ik het klein keuze vak turnen gevolgd om meer te leren over de technieken van turnbewegingen.

Op vrijdag verzorg ik een gedeelte van de lessen. Samen met een aantal assistentes geef ik de meisjes turnlessen van 16.30-19.30

Om 16.30 start ik met de meiden van 9-12 jaar. Met deze groep meiden zijn we vooral bezig met oefeningen voor de wedstrijden maar ook met het verbeteren van de basis en het uitbreiden van bewegingen om door te groeien in het turnen. Er zitten ook een aantal meiden in deze groep die juist komen om hun motoriek te verbeteren ze vinden het turnen heel leuk maar hoeven zo nodig geen wedstrijden te doen. Zij zijn op hun eigen niveau bezig met oefeningen die ze leuk vinden maar ook nog kunnen verbeteren.

Om 18.00 begint de les voor meisjes van 6-9 jaar. Dit is een recreatieve groep meiden die het leuk vind om te komen bewegen en vooral bezig zijn met de basis bewegingen van turnen. Een aantal van deze meiden komt van de okido groep of begint voor het eerst met turnen en moeten daarom nog veel nieuwe bewegingen leren.

Af en toe neem ik een les over van Corina op zaterdagochtend waar ik met de selectie meiden aan de slag ga.