** Nieuws vanuit het bestuur

Nieuw bestuurslid

Binnen het bestuur heeft  Mirjam Verwijs plaats genomen. Renée stopt aan het einde van het seizoen als bestuurslid. Haar taken worden overgenomen door Bianca en Mirjam.

Moederdagactie

Juf Marleen en bestuurslid Bianca hadden een Moederdag actie verzonnen.

Er konden zakjes met hartjes chocolade besteld worden. En potten met drop of suiker perziken.

In de meivakantie hebben ze alles ingepakt.

Er zijn 107 zakjes met chocolade ingepakt en 200 potten met drop en perziken.

De opbrengst voor onze club is € 280,-

Een mooie bijdrage voor nieuwe materialen.

Wij willen iedereen hartelijk bedanken die deze actie tot een succes heeft gebracht.

Wijzigingen leiding

Denice en Renée zijn gestopt als leiding peutergym. De nieuwe leiding stelt zich aan u voor verderop in de nieuwsbrief.

Denice is gestopt als leiding bij de 55+ en is vervangen door Valesca.

Thuiswedstrijd clubleden

Het seizoen zit er al weer bijna op en dat zouden wij leuk af willen sluiten op 22 juni met een thuiswedstrijd. Aan deze wedstrijd mogen alle leden van WIK meedoen als je jezelf maar op tijd opgeeft.

Inschrijven kan  via de mail (marleen_wesdorp@hotmail.com (mailto:marleen_wesdorp@hotmail.com) ) Vermeld daarbij de naam van de deelnemer de leeftijd en de leiding van de les waar je op zit.

Zorg dat je vóór 25 mei hebt aangemeld.

Vragen kunnen bij de leiding worden gesteld of via bovenstaand mail adres.

Tot dan!

** Ouder en kind gym

------------------------------------------------------------

Vanaf april zijn wij (Leonie Kooijman en Natasja Vroegop) begonnen als de nieuwe leiding van de ouder en kindgym. Aangezien wij zelf nog in de kleine kinderen zitten die wekelijks genieten van de peutergym hebben wij besloten om het stokje over te nemen van Denice en Renee. De eerste lessen van april waren er niet heel veel kindjes, maar om de flyer weer even te delen op social media hebben we weer een leuke grote groep met ook wekelijks wel 1 of meerdere kindjes voor een proefles dus dat is ontzettend leuk.

We beginnen de les tegenwoordig met een leuk dansje (denk aan Tsjoe tsjoe wa, pinguindans etc.) Ook een warming up doen met het liedje schipper mag ik overvaren was een succes. Daarna proberen we zoals gewoonlijk weer een leuke les op te zetten waarin de peuters lekker kunnen bewegen.

Nieuwe kindjes in de groep: Kai en Liza

** Kleutergym De Flippers

------------------------------------------------------------

Een gezellige groep kleuters gymmen elke donderdagmiddag in de Wimpel in Sint Philipsland! Door onder andere mond-tot-mond reclame zien we er steeds weer kleuters bijkomen, heel erg leuk! We starten de les met een warming-up, een dansje en daarna gymoefeningen op verschillende toestellen. Tussendoor worden er 1 of 2 uitdagende spelletjes gedaan en eindigen we met een rustig spel. Voor een vakantie spelen we eigenlijk altijd apenkooi. De kinderen proberen dan niet in het "moeras" te vallen door over de materialen te lopen, rennen, springen, klimmen en slingeren. Altijd een feest!

Juf Roseline is op 20 april bevallen van haar 2e dochter genaamd Nola. Het gaat hen beide goed! Na de zomervakantie gaat ze weer gymles geven, maar voor de vakantie komt ze al weer een keertje meedoen. Fijn dat juf Dirmia, juf Linda en, jawel tegenwoordig ook een meester, meester Kees, juf Gerrie regelmatig assisteren tijdens de lessen.