Gympie
23 mei 2018

Beste jeugdleden en ouders,

Wij organiseren een verkoping van heerlijke boulanger bonbons.
Wie lust die nou niet! (en leuk om te geven met Vaderdag)
Wij hebben gekozen voor bonbons afkomstig van de Vlinderbloem in Tholen.

Een doosje van 300 gram gemengde bonbons kost € 7,50.
Per verkochte doosje is € 2,50 voor de vereniging.
WIK is druk aan het sparen voor nieuwe toestellen.
Wij zouden het fijn vinden dat jullie zoveel mogelijk overheerlijke bonbons verkopen aan jullie familie, vrienden, buren.
Hoe verkopen?
Op het bestelformulier schrijf je de naam, adres, aantal doosjes en het totaal bedrag wat de koper wilt bestellen.
Let op: de koper dient gelijk af te rekenen

Je bestellijst met het geld graag deze week inleveren bij de leidsters of bij bestuurslid
Bianca Elenbaas (Huygensstraat 42)
Heb je vragen of nog een bestellijst nodig mail dan naar elenbaas07@zeelandnet.nl

De bonbons worden vanaf 11 juni uitgereikt in de les.

Heel veel succes
Leidsters en bestuur WIK

Koningsspelen 2018

Sint-Annaland
Bij de Koningsspelen van 20 april heeft WIK een bijdrage geleverd in het programma van OBS De Casembroot. In de gymzaal hebben Denice, Suzanne en Renée een parcours uitgezet voor de groepen 1&8 en 2&7. Van de familie Geuze hebben we een mooi springkussen kunnen lenen waardoor het geheel een mooie uitstraling kreeg.

Sint Philipsland
Tijdens de Koningsspelen in Sint Philipsland hebben we samengewerkt met OBS De Luyster en Sportdorp Sint Philipsland om de kinderen te laten kennismaken met alle sporten in het dorp. We zijn blij om ook een leuke uitdaging voor de kleuters te hebben in het dorp in de vorm van kleutergymnastiek, dus we wilden graag meedoen! De kinderen hebben zich in het zweet gewerkt door verschillende varianten van APENKOOI te spelen!

Turnen meiden/dames

Groep Marleen

Jarig

Luna v. Vossen                         6-5-2008
Fenna Lindhout                         7-5-2008
Denna de vogel                         8-5-2008
Sanne bikkers                          26-5-2009
Merel v.d. Werf                        29-5-2004

Bij deze weer een stukje over de 55+ gym, we zijn nog steeds volop in beweging!
Zelfs in de vakantie als alle andere lessen stil liggen gaan wij gewoon door.
Vaak proberen we wat nieuws te doen zoals de dobbelsteen estafette wat veel lol onderling opleverde.
Met de wandelvierdaagse is het op donderdag tevens de laatste dag van de vierdaagse een speciale senioren loop. Dat is een afstand van ong. 1,5 km, het begint bij de voetbalwei en eindigt voor bij het Annahof waar we onthaald worden door de fanfare Accelerando.

Een aantal kinderen gaat meedoen aan de wedstrijd op 30 juni. Om deze groep kinderen goed voor te bereiden gaat de aandacht in de komende lessen uit naar de toestelonderdelen. Zo krijgen ook de andere kinderen een beetje een beeld bij het wedstrijdelement. Het sport en spel gedeelte van de les zal zo af en toe ook de revue passeren maar minder dan gebruikelijk. Bij lekker weer doen we de warming up weer buiten op het sportveld. Daarna vervolgen we de les weer zoals gebruikelijk.

Tessa, Denice en Renée

Elke donderdagmiddag gymmen we met de kleuters van Sint Philipsland en omstreken van 4 t/m 6 jaar in de Wimpel. Bij kleutergymnastiek worden situaties geboden die passen bij de kinderen en die elk kind op zijn eigen niveau kan beleven en waarop elk kind zich op zijn eigen tempo en mogelijkheden ontwikkelt. Daarbij proberen wij als leiding het kind te stimuleren steeds een stapje verder te gaan. Er mogen altijd nieuwe kinderen aansluiten om het een paar keer te proberen, zo ook weer via Sjors Sportief!

Zaterdag 26 mei zijn we uitgenodigd om gym te geven bij Kindercentrum 't Molentje tijdens het Mamacafé gemeente Tholen. Hierbij kunnen zowel de kinderen als de mama's kennismaken met onze leuke en leerzame gym!

Contactgegevens: Roseline 06-19826166

Groetjes Gerrie, Roseline, Dirmia en Miranda

De komende maanden worden er weer een aantal kinderen 4 jaar. Om een leuke groepsgrootte te behouden kunnen we wel wat nieuwe peuters gebruiken. Ken je iemand met kleine kinderen tussen de 2 en 4 jaar nodig ze gerust uit voor een proefles!
Daarnaast hebben we een bijzonder afscheid gehad van Sjors en zijn familie. Sjors gaat namelijk in Hongarije wonen. We wensen Sjors en zijn familie veel succes en geluk toe!

Tot ziens; Sjors

Denice en Renée

Voor meer informatie zie onze facebookpagina of onze website.